Leuke Franse leesboekjes

Op de vaste pagina’s van deze site staat uitgebreide informatie over leuke, vlot leesbare Franstalige leesboekjes : Franse leesboekjes. Bij diverse boekjes zijn docentenhandleidingen en luisterboeken verkrijgbaar. Deze boekjes zijn ook te bestellen via de links op de leesboekjes pagina!

Le nouvel Houdini - Carol Gaab
Les yeux de Carmen
Brandon_Brown_veut_un_chien
la-france-en-danger-et-les-secrets-de-mira-canion-paperback-cover-art

Gepubliceerd door Alike Last

Docente Vrolijk & Frans en nascholer talendocenten MVT en NT2. Met veel plezier werk ik in mijn Franse lessen met de breinvriendelijke, effectieve en leuke taalverwervingsmethoden TPR Storytelling en TPR. Daarbij zijn mijn lessen gebaseerd op Meervoudige Intelligenties. Graag deel ik mijn ervaringen met andere (taal)docenten die ook met TPR Storytelling (willen gaan) werken en met cursisten en leerlingen die op een leuke en effectieve manier Frans willen leren.

U kunt hier een reactie geven